Polityka Prywatności Serwisu ever-home.pl

Data ostatniej aktualizacji: 31 marca 2025

1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy ever-home.pl (dalej: "Serwis"), którego operatorem jest EVER PEAK Sp. z o.o., działająca pod marką Everhome.

2. Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest firma EVER PEAK Sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie przy ul. Juliusza Słowackiego 37/142, 05-120 Legionowo, NIP: 5361964213, REGON: 522861896, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000987955 (dalej: "Administrator").

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: info@ever-home.pl lub telefonicznie: +48 500 008 308 / +48 503 443 994.

3. Zakres i cel zbierania danych

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  • Poprzez dobrowolnie wprowadzone informacje (np. przesłane e-mailem lub podane telefonicznie) - w celu odpowiedzi na zapytanie, przygotowania oferty lub realizacji umowy.
  • Poprzez gromadzenie plików “cookies” [zobacz Politykę Plików Cookies].
  • Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego zapewniającego infrastrukturę dla Serwisu (np. adres IP, informacje o przeglądarce, czasie wizyty). Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz zapewnienia sprawnej obsługi hostingowej i nie są łączone z danymi osobowymi Użytkowników.

Dane osobowe podane w korespondencji e-mail lub podczas rozmowy telefonicznej są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego kontaktu, np. w celu przetworzenia zapytania ofertowego, kontaktu handlowego, realizacji umowy.

4. Podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - „RODO”).

Podstawą prawną przetwarzania danych podanych dobrowolnie jest:

  • Zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – np. w przypadku dodatkowych działań marketingowych wymagających zgody (jeśli dotyczy).
  • Niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – np. w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, realizacja umowy budowlanej.
  • Prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – np. w celu analizy ruchu na stronie (Google Analytics), kontaktu zwrotnego w odpowiedzi na zapytanie, dochodzenia roszczeń, marketingu bezpośredniego własnych usług (np. informowanie o podobnych ofertach).

5. Prawa Użytkowników

W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Użytkownikom przysługują następujące prawa:

  • Prawo dostępu do treści swoich danych.
  • Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych.
  • Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), o ile nie zachodzą inne przesłanki prawne uniemożliwiające usunięcie (np. obowiązek przechowywania dokumentacji).
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
  • Prawo do przenoszenia danych (w zakresie danych przetwarzanych w sposób zautomatyzowany na podstawie zgody lub umowy).
  • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych opartego na prawnie uzasadnionym interesie Administratora (w szczególności wobec przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego).
  • Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).
  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Użytkownik uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

W celu realizacji swoich praw, prosimy o kontakt z Administratorem za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych.

6. Udostępnianie danych osobowych

Dane osobowe Użytkowników mogą być udostępniane podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

Dane mogą być udostępniane podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora (tzw. procesorom), np. dostawcom usług IT (hosting, poczta e-mail), firmom księgowym, prawniczym, dostawcom narzędzi analitycznych (np. Google LLC w zakresie Google Analytics), pod warunkiem zapewnienia przez te podmioty odpowiednich gwarancji ochrony danych i działania na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych.

Dane mogą być również udostępnione organom publicznym upoważnionym na podstawie przepisów prawa (np. sądy, organy ścigania).

7. Czas przechowywania danych

Dane osobowe przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie lub przygotowania oferty będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu, prowadzenia korespondencji, a następnie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przechowywane do czasu ustania tego interesu lub wniesienia skutecznego sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą.

Dane przetwarzane w związku z realizacją umowy będą przechowywane przez czas trwania umowy oraz po jej zakończeniu, przez okres wymagany przepisami prawa (np. w celach podatkowych, rachunkowych – zazwyczaj 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono umowę) lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy.

8. Pliki Cookies

Serwis używa plików cookies. Zasady ich wykorzystywania oraz zarządzania nimi zostały opisane w Polityce Plików Cookies.

9. Zabezpieczenie danych

Administrator dokłada wszelkich starań, aby chronić dane Użytkowników przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych, adekwatne do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. W szczególności Administrator zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Stosowane jest m.in. szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL (protokół HTTPS).

10. Postanowienia końcowe

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. O wszelkich zmianach Administrator będzie informować Użytkowników poprzez publikację nowej treści Polityki Prywatności na tej stronie wraz ze wskazaniem daty ostatniej aktualizacji.

Aktualna wersja Polityki Prywatności obowiązuje od dnia wskazanego na jej początku.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką Prywatności mają zastosowanie przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.